24 Nisan 2015 Cuma

İçerik konusu bulma ve Özgün içerik oluşturma...

özgün içerik


Yazı konusu bulmak ve özgün içerik oluşturmak. Bunlar biz blog yazarlarının en çok problem yaşadığı konular diyebiliriz. Peki nasıl? Kolay yolu yok mu? Benim uyguladığım bir kaç yöntem var ve bugün sizlere bunlardan bahsetmek istiyorum.

İlk olarak İçerik Konusu bulmak için;



  1. İlk başladığımda yanında küçük bir not defteri bulundururdum. Bazen yolda yürürken, araba veya ders çalışırken hatta tuvaletteyken bile aklıma yazacak bir şeyler gelirdi-Bilirsiniz Türkün aklına ya kaçarken ya sı*arken- Bunları not defterime kayıt eder ardın bilgisayarın karşısına geçer yazmaya başlardım.
  2. İkinci bir yöntem ise benzer konuda içerik paylaşan blogları ve forum sitelerini takip etmek. Bu sayede hangi konular paylaşılıyor ve insanlar neleri merak ediyor öğrenebilirsiniz. Forum sitesinde soru sormuş biri için yazıyı yazıp linkinizi vererek cevabı orada bulacağını söylersiniz. Böylece bir çok ziyaretçi de sağlamış olursunuz.
  3. Google kelime planlayıcısını ve google trends'i kullanarak en güncel konulardan haberdar olabilir ve bu konularda yazılar paylaşabilirsiniz.

Tabi sadece konu bulmak yetmiyor. Aynı zamanda yazınızın özgün olması da gerekiyor. Peki nasıl özgün yazı yazabilirsiniz;

  1.  Bu konuda bir kaç teknik mevcut fakat ben bunları "GooMass Yazarak Para Kazanma" kitabından öğrendim. Paralı bir kitap olduğu için içindekilerin hepsini söyleyemem fakat tekniklerden birini anlatacağım. bu teknikde yapmanız gereken konuyu belirledikten sonra internet araştırması yapmak ve konuyla ilgili bir kaç makale bulmak. Ardından bu yazıları okuyup, kendi kelimeleriniz ile özetlemelisiniz. Bu sayede bilmediğiniz bir konuda bile yazı yazabilirsiniz. Daha fazlasını merak ediyorsanız da "GooMass Yazarak Para Kazanma" kitabından yararlanabilirsiniz.

Bu sayede hem içerik hemde özgünlük sıkıntısı çekmeyeceksinizdir. Unutmayın google de üst sıralara çıkmanın en kolay yolu özgün içerik ve SEO planlamasından geçer...

Umarım yararlı bir yazı olmuştur. Buraya yorumlarınızı, görüşlerinizi ve iyi-kötü eleştirilerinizi paylaşırsanız bana destek olmuş olursunuz. Teşekkür ediyorum.

2 yorum:

  1. Çok güzel bir paylaşım ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Are you currently trying to ways to get worldwide recognition promptly? You just need to Buy Facebook Followers to become well known on internet. facebook followers

    YanıtlaSil